2015年6月12日 星期五

TISJA資深貝斯師資 - 來自比利時的巴特迪諾夫老師,即將再次全程參與第十二屆台北國際爵士音樂營,以及子計畫「爵士原力小子大集合」喲!快來報名!


"This little buddy is now 10 years older, and on his way to become a great musician. He’s coming to TISJA this year, to learn more about the beautiful world of jazz.

To all my friends and students from these last 10 years: hey guys, let’s join TISJA 2015, I want to hear you play !"

the 12th Taipei International Summer Jazz Academy

Side Program - TIJEPA Jazz Kids (Premiere!)

The TISJA Bass Faculty - Mr. Bart De Nolf is going to participate all the both programs above!


「照片中這位一歲小男孩,現在已經十一歲了,而且正往他的好音樂家之路前進!而他今年終於要參加TISJA了,可以來跟我們一起探索美麗的爵士樂世界!

致我所有過去十年中在台灣遇過的朋友與教過的學生們,讓我們再度相聚在TISJA吧!我想要聽你彈!」

TISJA資深貝斯師資 - 來自比利時的巴特迪諾夫老師,即將再次全程參與第十二屆台北國際爵士音樂營,以及子計畫「爵士原力小子大集合」喲!快來報名!

台北國際爵士音樂營 TISJA (07/13~19)

爵士原力小子大集合 TIJEPA Jazz Kids(07/14~17)


誰說玩爵士樂就一定得是歷經滄桑的老人? ^^
耳濡目染加上有方法有系統地教,小朋友也能演奏爵士樂!
Posted by 啟彬與凱雅的爵士樂 Chipin & Kaiya's Jazz on 2015年5月12日

沒有留言: